3E-liike kasvaa ja vahvistuu

3E-liike kasvaa ja vahvistuu
3E, EXIT EU EURO on ainoa mahdollisuutemme

28.5.17

15. Rahatalous, verotus, valtaeliitti, setelirahoitus



15. Rahatalous, ekonomia, verotus, rahamaailman valtaeliitti, setelirahoitus, harmaatalous, veroparatiisit yms.
............................................................
............................................................
............................................................
............................................................
............................................................
............................................................
Mene takaisin ”valtoihin” häpiämään Jorma Ollila ja Anne Berner takaisin Sveitsiin ja sassiin !
Kilometrivero, Katainen, hallitus, sateliittirarhautus, näin vältät sateliittiseurannan

Kirj. 17. 12. 2013


Haluaisinpa tietää muutamia asiota, joita ei tullut Ollilan tiedotustilaisuudessa esille:

1. Miksi tämän "tutkimuksen" pitää  tehdä taho, joilla on itsellä rahallisia intressejä tämän itse tutkimuksen suhteen - eli Shell. Mikä olikaan Ollilan konsulttipalkkio tästä? Maksoimmeko me veronmaksajat tämänkin, kuten Himasen tulevaisuus-pamfletin (vihkosen, lähes 1 milj. euroa). Kuka, mikä taho tilasi tultkimuksen?
2. Ketä kuuluu Ollilan ”tutkimus”-työryhmään? Itse en ole löytänyt mistään tietoa.
3. Miksi alunperin oli puhe ruuhkamaksuista ja nyt yht´äkkiä kilometriverosta?
4. Kuinka kilometrivero vaikuttaa todellisuudessa kansantalouteen? Mitä sen periminen oikeastaan tulee maksamaan vuosittain suomalaisille veronmaksajille? Tästä ei Ollila puhunut mitään. Alkuinvestointien hinta tuleee olemaan vähintään 1 miljardi ja sen jälkeen satoja miljoonia vuodessa (karkea arvio väh. 130 milj.), ja vain jotta voidaan kerätä veroa uudella nimikkeellä. Siis, millä hinnalla?  Eikö tämä olekin "hölmöläisten täkki"? ... Järjetöntä. Täysin absuurdia!!!
5. Kuka takaa, että tietoja ihmisten liikkumisesta ei käytetä väärin? Kuka sanelee säännöt, lain siitä, miten tietoa saa käyttää, ja että kuka saa käyttää, ja miten estetään väärinkäyttö?
6. Autoveron poistaminen myös laskisi eniten juuri kalliiden ja runsaspäästöisten autojen hintoja. Oliko tämä uusi autovero vain tekosyy saada taas bensasyöpöt takaisin maantielle, koska uudet ja modernit autot kuluttavat selvästi vähemmän bensaa, ja hybridiautot ja sähkökäyttöiset autot tekevät selkeästi tuloaan, niin  näillä näkymin valtion saama bensaveron tuotto vähentyisi huomattavasti, eli selkokielellä:  piti keksiä toinen verotusmuoto, ja nyt verotetaankin kilometreistä, jolla näin valtion saamat verotulot pysyvät pitkällä tähtäimellä samoissa lukemissa?
7. Entä autonomistajat sitten? Millaisia lisäkustannuksia tämä uudistus toisi heille? Kuluja tulee lisää ilman muuta näistä satelliittiseurantaan autoihin vaadittavista lisälaitteista ja niiden asentamiskustannuksista..
8. Miten ne kilometrit sitten, joita autot saavat satelliittivalvonnalta junan kyydissä esim. Lappiin ja takaisin?

Mitä muuta olisi voinut odottaakaan  Shellin hallituksen pj:lta Ollilalta?
 
Jorma Ollila kuuluu globalistipiireihin, ja hän ajaa heidän asioitaan nyt aivan ilmeisesti täyspäiväiseti. Globalistit ovat illuminatistien, bilderbergiläisten edustajia, kätyreitä, lobbaajia, jotka myyvät nyt globaalin seurantasysteemin suomalaisille jauhoaivoille. 

Eli Jorma Ollilla haluaa Shellin-lobbarina  taata bensan kysynnän tulevaisuudesakin, sillä tällä kilometriverolla verotetaan yhtälailla sähköautoja kuin bensa- ja a dieselautojakin.

Bensavero on nyt Suomessa miltei kipurajalla, eli nostaa ei enää voi, ja bensaveron nosto panisi sitäpaitsi vauhtia sähköautojen kehittämiseen, ja tätähän ei Shell halua, joten juuri sähköautoilun verottamiseenhan tämä kilometriverotus on pakollinen ja ainoa mahdollinen verotusmuoto. Sähkön hintaa ei voi Suomessa enää nostaa, koska Suomen kilpailukyky  on muutenkin alamäessä. 

Ettekö te hyvät päättäjät näe, mikä ketunhäntä Ollillalla on koipienvälissä?

Ollilan älytön ehdotus kilometriverotuksesta ja satelliitivalvonasta vain lisäisi päästöjä ja ruuhkia: 

A. Minibussi-taksien käyttö loppuisi, ja siirryttäisiin henkilöautotakseihin.
B. Vaihdettaisiin savuttaviin diesel-kuorma-autoihin.
C. Bussiliikenne harvaanasutuilla paikkakunnilla vähenisi entisestään ... kannattamattomana, koska omalla autolla ajaminen nyt halpenisi, ja tästä kärsisivät eniten, juuri ne joilla ei ole mahdollisuutta /vammaiset) tai varaa omaan autoon.
D. Kansakunnan kahtiajako vain pehenisi: pohjoisen köyhät ja etelän rikkaat. Kauttaaltan koko maassa köyhät köyhtyisivät ja rikkaat rikastuisivat entisestään, sillä köyhillä on varaa vain käytettyihin romuihin
E. Kaupunkilaiset hyötyisivät ja maaseutulaiset kärsisivät: Autoverot eli kilometriverot maksaa tästä lähin maakuntalaiset ja haja-asutusseudun ihmiset! Tähän saakka on verotettu auton käytön mukaan silloin kun verotetaan polttoainetta. Nyt kaupunkilaiset saavat saastuttaa ilmaa liikennevaloissa ihan rauhassa. Veroa ei kerry, kun automatka on lyhempi. Polttoainevero on Suomessa jo tarpeeksi korkea, ja se on suht´koht oikeudenmukainen kaikille tienkäyttäjille, eli tienkäyttäjä maksaa. Ainoa harmi on, että harvaanasutuilla seuduilla ei ole joukkoliikennettä, ja silloin pitäisi kyllä tämä haitta kompensoida jotenkin oman auton käyttäjille, sillä autosta koituu paljon muitakin kustannuksia kuin vain polttoaine.
F. Monikin joutuu ajamaan maaseudulta kaupunkiin töihin jopa pari sataa kilometriä päivässä. Jos kilometrivero tulee, kannattaa työt lopettaa ja heittäytyä yhteiskunnan elätettäväksi. Muutenkin eläminen Suomessa on sikakallista, ja siksi moni on jo nyt  siirtynyt ”Lepo-Lassiksi”tai ”- Liisaksi” ja ulkoistanut elämisen kustannukset valtiolle.

”Iso-Veli” valvoo pian jokaista liikettäsi. Vapautesi on kohta historiaa.

Pitää muistaa, että tähän illuminatin sumutukseen kuuluu, että ihmisiä alistamaan ja hallinnoimaan pyrkivät globalistiti väittävät olevansa hyvällä asialla. Tie helvettiin on kuorrutettu ”karkkipaperiin”, ja näin se tarjotaan houkuttelvana ja toivottuna, ja mikä olisikaan mukavampaa kuin saada tuohon iänikuiseen autoveroon ja autonkäyttöveroon helpotusta. Ja päättäjämme hurraavat ja tapauttavat nyt käsiään, tietämättä lainkaan mihin he jälleen kerran ja taas tyhmyyttään suostuvat (vert. EU,euro, EVM, ja tukipaketit ja pian pankkiunioni ja sitä myöten Eurostoliitto). 

On aivan selvä, että globalisteilla on päällimmäisenä tavoitteena kaikkien ihmisten  tiukka seuranta (vert. DDR, Neuvostoliitto), jotta etenkin toisinajattelijat ja illuminatin eli NWO:n kritisoijat saadaan äärimmäisen tarkkaan satelliittiseurantaan.  

Kaikki muu kaunopuhe ja korulauseet ovat puhdasta puppua ja verukkeita, vaikka osa niistä selityksistä saattaakin kuulostaa äkkiseltään ja etäisesti järkeenkäyvältä, jos ei näe valtaapitävän rahamaailman eliitin todellista pyrkimystä tai ei välitä siitä.

Missään maailmankolkassa ei ole käytössä kattavaa henkilöautojen kilometriveroa. Mitään varmaa tietoa ei ole tällaisen järjestelmän toimivuudesta eikä todellisista kustannuksista. Mikä tässä uudessa kilometriverotuksessa olisi nyt  sellaista, joka toisi järkeä tai jotain uutta ja parempaa entiseen? En minä ainakaan keksi. Sikakallis systeemi, joka nielee valtavasti varoja. 

Kyse ei ole alunperinkään ollut päästöistä, kuten asiaa on yritelty selitellä, vaan verojen keräyksestä, jotta saadaan taas lisää rahaa tuusattavaksi ja lähetettäväksi ulkomaille. Toinen syy on, että  tällä systeemillä halutaan seurata ja valvoa ihmisten vapaata liikkumista. 

Tämä on totuus tästä ”kilometriverosta” ja satelliittivalvonnasta, ja tätä me suomalaiset emme halua. Emme halua Eurostoliitton emmekä halua ”Isoa Veljeä” valvomaan ja seuraamaan jokaista liikettämme. Emmekä halua verolainsäädännöllämme tukea enää bensa- ja dieselkäyttöisten ajoneuvojen  tuotantoa, mikä lisäisi entisestään hiilipäästöjä, vaan haluamme tukea uudenlaisen energiamuodon kehittämistä, esim.: fuusioenergia, tuuli- ja aurinkovoima ja sähköautot jne.  

Omassa poliittisessa blogissani lyhyt tutkielma tästä ”Isosta Veljestä” eli illuminatista, eli siitä mihin huomaamattamme ajaudumme, jollemme pidä varamme ja jollemme ole hereillä. Tämä on nyt ihmiset ”Lopun Alkua”; älkäämme antako pahalle pikkusormea, sillä silloin se vie koko käden. 

http://annelindell.blogspot.fi/2011/12/nwo-new-world-order-conspiracy-umj-uusi.html

Annen loppukommentti: Summa summarum, eli, kun polttoaineveroa ei oikein enää kehdata nostaa, pitää keksiä muita lisäveroja. Kilometriverotus ei vähennä päästöjä vaan lisää niitä, ja sitäpaitsi se hyödyntää vain entisestään öljyntuottajia ja  öljy-yhtiöitä. 

Sateliittivalvonnalla toutettava verotus on Ollilalta täysin toteuttamiskelvoton idea.  Jorma Ollilla - juonesi on paljastettu.  Mene Ollila takaisin ”valtoihin” ... häpiämään! 

Ja tässä lyhyt videopätkä, ja totta joka sana,  missä Hitler mukamas kuulee tästä kilometriverotuksesta, ja miten sitä voitaisiin vastustaa, sabotoida:  http://www.youtube.com/watch?v=QiQRXAS8MvA

Anne (syvä huokaus): ”Milloin tämä kansa oikein herää, ja tekee ihan oikeesti jotain, että saadaan tämä mielipuolihallitus nurin, kun lapatossu-eduskuntamme ei siihen kykene?
Bongattu ex-hallituksen kesäleiriltä: ITT eli Itse Tehty Tekele, eli poikien "härpätin": tarkoitettu myös kilometriveron välttämiseen.
PS:

Tämä kirjoitus on julkaistu ensin  17.12. 2013 Uuden Suomen verkkolehdessä, ja sinne tulleita kommenteja voit käydä lukemassa täältä: http://annelindell.puheenvuoro.uusisuomi.fi/156519-mene-takaisin-%E2%80%9Dvaltoihin%E2%80%9D-h%C3%A4pi%C3%A4m%C3%A4%C3%A4n-jorma-ollila
............................................................


Perintövero – makaaberia kuolemasta verottamista


Kuoleman verokarhu. Perintövero makaaberia kuolemasta verottamista.

Yritän  tosissani lanseerata maailmalle uutta nimitystä perintöverosta: ”kuolemasta verottaminen”, sillä sitähän se ihan oikeasti ja todellisuudessa on. Ruotsissa ja muuallakin Euroopassa on jo aikoja sitten poistettu kokonaan perintövero eli  ”kuolemasta verottaminen”. Olen jo pitkän aikaa ihmetellyt että,  mikä tässä nyt oikein mättää, kun poliittiselta rintamalta kuuluu ristiriitaisia mielipiteitä kuolemasta verottamisen  puolesta -  ja vieläpä samoilta henkilöiltä  riippuen siitä kuka kyselee ja missä kysellään.

Perintövero perustuu vain jonkun ihmisen kuolemaan, ja tällaiselle veronkannolle ei voi löytää juuri mitään muita järkisyitä kuin pudas kateus, jona se alunperin otettiinkin käyttöön. Olihan peritövero sosialistisen liikkeen tapa pienentää suuret omaisuudet lunastamalla ne osittain valtiolle. Perintövero on siis puhtaasti kateusvero, vaikka virallisesti puhuttiin kauniisti muka tasa-arvoistamisesta.

Kuitenkaan perintö ei ole vain tuloa, kuten palkka, vaan siihen liittyy merkittäviä eettisiä ja tunteenomaisia aspekteja, joita ei voi rahassa edes mitata.  Moni, joka perii, saa sellaista omaisuuta haltuunsa, jota he itse ovat olleet rakentamassa tai käyttäneet esim. lapsuutensa aikana, eli, perintö ei välttämättä ole "ilmaista" tuloa, kuten verottaja väittää. Peritystä omaisuudesta on jo laskutettu kahdesti: tuloverojen ja arvonlisäveron myötä. Perintövero on jo kolmas verotus samalle vainajan työpanokselle. Tämä kolmoisverotus on törkeätä, ja sitä ei meidän tule missään nimessä hyväksyä.

Moninkertainen verotus ei ole siis mitenkään perusteltavissa, ja perintövero on yksi epäoikeudenmukaisimmista veroista mitä Suomessa kannetaan. Omaisuuksien kasvaessa, lähes kaikki kansalaiset perii jotain, joten tuo vanha kateusajattelukin on nykyään kokonaan vailla pohjaa

Leskeltä tuhkatkin pesästä

Kuinka moni leskeksi jäänyt joutuu puolison kuoleman jälkeen pakon edessä myymään perheen kodin (sisareni joutui), ja muuttamaan huomattavasti pienempään, vaatimattomampaan ja  halvempaan asuntoon. Eikö se ole jo tarpeeksi rankkaa, että  joutuu luopumaan rakkaasta läheisestään, ja silloin omasta ja yhdessä rakennetusta kodista luopuminen tuntuu todella kohtuuttomalta ja väärältä. Koti on aina koti, ja varsinkin yhdessä rakennetun kodin soisi mielellään jäävän lapsille perinnnöksi, ja etenkin silloin, kun kodissa oman käden jälki näkyy. Tällaisella perintöverotuksella estetään se, että kukaan ei todellisuudessa enää haluakkaan rakentaa taloa tai yritystä sen varaan, että se säilyisi perintönä jälkipolvelle. Tulevaisuuteen ja jälkipolville ei enää satsata enää,  ja näin taloudellinen lama seuraa edellistä lamaa.

Perintöveroon liitty myös paljon käytännön ongelmia. Moni on joutunut vararikkoon perittyään, koska vero pitää maksaa, vaikka omaisuutta ei pysty/haluta realisoida, eli. vero joudutaan maksaa pois lainalla. N. 100 000 euron kesämökistä joutuu rintaperillinen maksamaan nykyään veroa 8 700 euroa. Miten esim. köyhällä opiskelijalla on varaa pitää perimäänsä kesämökkiä, jossa hän on lapsuutensa kesät viettänyt. Ei mitenkään.

Viisaita ”näkijöitä” puuttuu tyystin Suomen päättäjissä.

Kovin viisaasti yrittävät poliitikot puolustella perintö- ja lahjaveroa uhkailemalla vuosittaisella n. 400 milj. euron verotulojen vähenemisellä  ja unohtavat tahallisesti sen, että mitä merkitsisi verotulojen lisääntyminen siinä tapauksessa, että perillisten ei tarvitsisi pilkkoa maatiloja ja pienyrityksiä syystä, että heillä ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia selvitä perintöverosta - puhumattakaan lesken asemasta puolison kuoleman jälkeen.

Tämä perintövero on juuri loppujen lopuksi kaikkien suurin este taloudelliselle kasvulle. Kaikkihan tietävät sen, että pienet ja keskisuuret perheyritykset ovat Suomessa kaikkein eniten työllistäviä. Suuret yritykset ovat miltei kaikki jo muuttaneet toimintansa  ulkomaille. Perintöveron ja lahjaveron poistamisella on kauaskantoisia, utilitaristisia, koko yhteiskuntaa hyodyttäviä  myötävaikutuksia, jolloin alkuunsa n. 400 milj. euron kassavaje valtion verotuloissa on kuin pisara meressä.

Tuntuu siltä kuin päättäjät eivät osaisi nähdä nenäänsä pidemälle. Nähdään vain tämän hetkinen tilanne, eikä osata nähdä tulevaisuuden skenaariota lesken ja rintaperillisten perintöveron poiston jälkeen. Historia on todistanut, että kansakunnan henkinen taso on suoraan verrannollinen taloudelliselle kasvulle. Verotuksen on oltava oikeudenmukainen, innostettava yrittäjyyteen ja jatkuvuuteen, ja verotuksen edistettävä kasvua eikä hidastettava sitä. Siis verotus tulee olla oikeanlainen ja kohdistuttava oikiseiin kohtesiin. Perintöveron poistamisella leskeltä ja rintaperillisiltä ei ole taloudenkasvun kannalta hidastavaa merkitystä – päinvastoin, se edistää sitä, ja päinvastainen väite loukkaa syvästi niitä, jotka ovat kuoleman kautta  menettäneet rakkaan läheisensä.

Tulevaisuuteen ja jälkipolville ei suoda menestymisen edellytyksiä,  ja näin taloudellinen lama seuraa edellistä lamaa.

Tällaisella mentaalisella koko kansaa koskevalla ajatusmaailman ja ideologian masennustilalla, koskien työntekoa ja säästämistä, on kaikkein suurin merkitys taloudelliselle kasvulle. Yrittäminen on taantunut, eikä ihmenkään. Mitä sitä enää kannattaa yrittäkään, kun valtio vie tuhkatkin lesken pesästä. Siis, mm. epäoikeudenmukaisen ja kohtuuttoman perintöveron seurauksena uhkaa pitkällä aikavälillä taloudellisen kasvun  hidastuminen ja jopa tyrehtyminen.

Puhuminen vain perintöveron kohtuullistmisesta on kohtuutonta, koska itse  perintövero on kohtuutonta ja väärin. Perintövero on kansallinen häpeä – se on poistettava kokonaan ja samaten myös lahjavero perheen sisällä. Lahjavero lahjasta perheen kesken loukkaa  syvästi kristillistä  etiikkaa ja moraalia. Anteliaisuudesta ei saa rangaista

P.S: Tämä artikeli on julkaistu Uusi Suomi verkkolehdessä, ja siihen tuli 154 kommenttia, joita voit käydä lukemassa täältä: http://annelindell.puheenvuoro.uusisuomi.fi/145666-perintovero-eli-kateusvero-on-makaaberia-kuolemasta-verottamista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi vapaasti ja rohkeasti ja mieluiten omalla nimellä.